Katta in the house!! :D

Tjenare,  Katta är här o ska vara här över natten :))
Vi har tjockat oss med Pocky, kakor o taco chips c: Omnomnomnom ^^
Så tog hon också med sig väldigt fina presenter med sig :D Kommer visa dom senare ^^
Körde lite Cod nyss, men sen gav hon upp.. För att jag började äga ut henne lite ^^
Men innan hon kom hit, så drog jag och mamma till sickla. Jag köpte massa nya kläder 8D Skit nöjd :))
Så drog vi till nacka forum efter det också,  för att mamma skulle byta sitt armband som hon fick av mig i julklapp för det hade börjat att gå sönder :c Men hon fick en ny iallafall (: Så köpte jag också en ny mascara.
Hejdåå bitches ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

fin blogg c:

2012-02-14 @ 13:21:21
URL: http://beatricevasara.blogg.se/
Postat av: Wilma

supersnygg blogg! har frågestund på min blogg, om du har tid över eller vill så får du gärna ställa någon fråga. :)

2012-02-21 @ 20:19:06
URL: http://wilmape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0