Julklappar :D ♥

Idag har jag fått massa fina julklappar av Dah Family c: Då tänker nu ju säkert " Det ju inte ens jul än idiot" Jaa, jag vet. Men det är för att jag ska åka till Thailand nu på onsdag :D Så jag kommer inte kunna fira jul med dom andra xd Så vi firade lite tidigare. Men det här är det jag har fått ^^ :
• En mössa som står " Bad hair day" på
• Pocky c:
• 120 palletter
• Klister märken ;P
• Mw3
• Böcker : Skamfläck och Cirkeln
• USB minne
• Och svett armband eller vad dom nu heter ;P
• Tjocka ulle strumpor c:
Så jag är jävligt nöjd :D ♥

Kommentarer
Postat av: Sex Slave

Ahum... jag har märkt att nu när du är i Thailand så har du internet connection och kan gå in på facebook.



Men bloggen skiter du i DDD:

Asså INTE OK!!!



Så... när du kommer hem nu, så ska du blogga varenda dag 24/7 annars skickar jag Ryska maffian på dig.



Your's trouly // SEX SLAVE~ <3

2011-12-29 @ 15:11:15
URL: http://nepou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0