Awesome day c: ♥

Igår var en sjukt rolig dag :D Drog till nacka forum med Olivia, Katta, Julia B o Julia S för att köpa julklappar x)
Sen när Katta o jag skulle dra ville vi käka donken innan vi skulle ta bussen hem, så påvägen ditt märkte hon att hon hade glömt sin halsduk på New Yorker D: Så skulle hon springa tillbaka och hämta den, när jag gick till donken för att beställa mat till oss båda så vi inte spenderar så mkt tid. ( Och det regna som fan ute DD: )
Så när hon kom tillbaka och hade hon med sig halsduken, så gick vi till bussen.
Då var det en lerig bake som vi skulle gå ner för.. Så klart var den ju hal!! :S
När jag började gå ner för den höll jag på att ramla, så fick jag för mig att springa ner ist.. Tänk dig att det var som att man skulle åka skidor för första gången i sitt liv xd Men iaf försökte jag springa mot gräset som jag trodde det var mindre halt men så klart var det ju inte det!! Men då plötsligt hör man ett skrik bakom sig, " REBECKA, JAG RAMLA!!!! " Då försöker man ju vända sig om, då ramlar man ju själv för att man tappar koncentrationen XD
Självklart börjar vi ju as GARVA då! :P
Hon ramla i leran och blev sjuukt lerig, då när jag ramla i gräset o hade nästan inte en ända fläck mig xP
Jaa det kommer bli ett minne som vi aldrig kommer att glömma! 8D ♥
Idag har jag haft match iaf mot hässelby..  Vi förlora med 2 - 4 :c
Efter det drog jag och pappa till nacka Forum för att köpa dom sista julklapparna till brorserna :))
kom hem och käka middag, och nu sitter jag i mitt rum i min ensamhet.. Ska packa julklapparna snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0